Klanten helpen bij de vertaling van complexe data naar concreet toepasbare informatie

Dat is onze missie

1.jpg
2.jpg

 

Om dit te realiseren is een klant-leverancier relatie die alleen bestaat uit leveren en factureren allang niet meer voldoende. Daarentegen luisteren wij aandachtig naar onze klanten om zo hun activiteiten goed te leren kennen en een compleet beeld te krijgen van de doelstellingen die zij willen bereiken. Omdat wij het belangrijk vinden dat onze klanten ons eerder zien als partner dan als leverancier, hebben wij een aantal kernwaarden afgesproken die wij altijd toepassen in onze relatie met onze klanten. Daarin beloven wij dat wij zullen prikkelen, dat wij altijd transparant zijn en dat wij altijd verbetering tot stand zullen brengen in de arbeidsprocessen van onze klanten. En dat doen we met een team collega’s die plezier beleven aan hun werk en het samen overtreffen van de verwachtingen van onze klanten.

3.jpg
4.jpg

Onze werkwijze

Dikare: That's the way we work

De laatste jaren wordt de term Big Data veel gebruikt. De vraag die wij ons stellen is: wat is data zonder resultaat? Deze vraag vormt de basis voor iedere uitdaging die wij aangaan. Om de weg van uitdaging naar oplossing volgens een duidelijke en efficiënte route te laten verlopen gebruiken we DIKARE. Onze unieke werkwijze die gebruikt wordt als leidraad voor al onze activiteiten.

Vacatures

Werken bij ShareCompany group

BIQH is onderdeel van Share Company Group. Als Share Company Group ontwikkelen wij ICT-oplossingen op het gebied van beleggingsinformatie (BIQH), interne communicatie (MediaMyne) en workforce management (Atrea). Dat doen wij voor onder andere Rabobank, ING Bank, Delta Lloyd Groep, Nationale Nederlanden, Akzo Nobel, Bleckmann, Cap Gemini en 400 andere Nederlandse ondernemingen en instellingen. Het betreft vaak complexe materie met veel data (een miljoen records/seconde) waarbij ons platform 24/7 foutloos moet functioneren.